Fel dag?!

0kommentarer

Känns som söndag...kan det bero på att sambon är hemma möjligtvis? Kan nog vara det. Imorgon går han på nattveckan, så är man helt själv hela veckan...surt! Men en bra vecka att göra allt sådant där som pojkar hatar, typ Dirty Dancing, choklad och hemma spa! Det vore väl något, mycket tveksamt om något av dessa tre kommer ske dock. Filmen, jo kanske en kväll, choklad är jag inte speciellt förtjust i så det lär absolut inte ske och hemma spa, vilket skämt! I vilket badrum??? Vi har ju knappt varmvatten till dotterns kvällsbad, och jag skulle ha hemma spa...skulle inte tro det. Men något hittar jag nog på!

Onsdag, då börjar träningen...börjar lite smått med en gång i veckan, kondisen har ju sett bättre dagar. Så torsdagf och fredag kommer jag väl knalla runt här hemma som en strandsatt pingvin.

Fördel med att ungen har ätit lite mera på mig under helgen: Jag väger nu 64,2 kg, nästan gått ner tre kilon under helgen! Detta trots större mängder gräddsåser, cola och chips. Så inte sjutton är det min förtjänst, hade det varit upp till mig så borde jag väga runt en 85 kg efter denna helg. Det måste alltså bero på dottern. För jag är mycket tveksam till att min ämnesomsättning har nått oanade höjder helt plötsligt!

Ska fortsätta rensa gaderober nu, främst dotterns då. Jäkla vad kläder ungen har! Sen borde jag verkligen göra det lite oftare, hittade kläder i st 50, det var ju ett tag sedan kan man säga...

Kommentera

Publiceras ej