En dag kvar

0kommentarer

För imorgon ska jag på fest!!!! Jag längtar! Visst, det blir inte riktigt samma sak som förr, jag kommer inte dricka och jag kommer åka hem ganska tidigt, men jag ska ut!
det ska bli riktigt kul att få träffa lite kompisar, slippa ansvaret för en kväll, bara få vara sig själv, inte tänka på någon utom mig själv. Någon gång ibland är det guld värt. Lilltösa ska vara hos mina kusiner, tio minuter från festen, så blir det absolut panik är jag ju inte långt borta, känns tryggt. Så först blir hon avlämnad där, sen vidare till att bowla och sen hem till födelsedagsbarnet för att tjöa och har kul. Som sagt va, dricka blir det men alkoholfrit :) jag längtar!

Annars...alla sover i huset
hunden rastad
elden brinner i pannan
köttfärsen på upptining
bara ta tag i gårdagens rentvätt då antar jag, finns väl inga ursäkter för att  slippa. Men en liten stund ska jag sitta här och göra ingenting.

Dottern förresten har börjat vakna tidigare, så nu är vi uppe runt åtta på morgonen. Är inte säker på att jag är så förtjust i den här förändringen, för något säger mig att det kommer bli tidigare och tidigare med tiden. Det är väl bara att gilla läget antar jag. Trots att jag vet om den här lilla förändringen så hindrar det ju inte mig att sitta uppe lika sent på kvällarna, tänkt om jag kunde bli så smart och vuxen att jag faktiskt gick ch la mig med så slipper man sitta här som en potatissäck på morgonen. Finns dock en bra sak med att komma upp så här tidigt, då har hon inte ätiti frukost i sängen, så med tiden så har vi nog avverkat det målet med.

Tvätten var det ja...

Kommentera

Publiceras ej