pojkspolingar!

1kommentarer

Sambon ringde i förmiddags och medelade att han skulle bli sen idag, som det skulle vara något ovanligt då eller`? Då vi allihopa skulle åka till växjö för idag, så bestämde jag mig för att ta barn, hund och saker och packa in i gamla bettan och åka under dagen istället. Bra mycket smidigare ändå med Line i bilen, så får sambon komma efter. Sagt och gjort...började jätte bra. Jag menar, bilen startade ju!!!
När vi är halvvägs ungefär, så sre jag framför oss en lång lång bilkö, så jag tänker vägarbete! Skule inte vara något ovanligt nämligen på denna väg. Men denna ¨gång hade jag fel tyvärr. Var en olycka, med bil och lastbil inblandat. Inte alls kul att se....usch! Och jag kan bli så arg ibland på folk ibland. Bilen som stod framför mig innehöll ett gäng grabbar som inte var torra bakom öronen. Vad ägnar de sig åt medans vi står i kön? Jo fotograferar olyckan. Tycker sådant är för jäkligt rent ut sagt. Nog för att nyfikenhet ligger i människans natur, men kan man inte ha lite respekt för människor? Sådant kan jag bli så arg på! Vad tänker människor med`? Där har det funnits människor som är skadade eller kanske till och med döda, vad gör en del då. Jo de tar foto! Klarar inte sånt...

I alla fall, nu är vi på plats och har installerat klart oss hemma hos Seb. Så nu inväntar jag sambon som tydligen inte kommer förräns nio tio ikväll, surt.

Tänker ta en stund för mig själv nu i soffan medans dottern sover...

1 kommentarer

Erture

16 Jan 2010 16:21

Säljer handgjorda namnsmycken, cupcake berlocker och graverade glas. Kika in!

Kommentera

Publiceras ej