Dottern tog en sovmorgon

0kommentarer

Märkligt märkligt, precis legat och myst i sängen. Gick ner för att borsta tänderna o allt det dära, passade även på att väga mig. Lite rädd var jag nog allt för alla extra kilon som absolut inte behövs som hade satt sig på den sladdriga kroppen efter jul och nyår. Var faktiskt inte så farligt, 67,5 kg, hade räknat med minst två kilon till. Så känns inte lika hopplöst längre att nå idealvikten på 62 kg. Målet är att innan jag åker till Malta så skall jag ha nått den, förhoppningsvis även blivit av med en del av sladdret runt midjan.
Kom visst ifrån ämnet lite, i alla fall. När jag kom upp igen efter max fem minuter, vem har då somnat om med en hand på hunden. Jodå, både dottern och hunden snarkar gott där uppe i vår säng. Så istället hamnade jag här och framför den Oändliga historien. Synd bara att den är snart slut, det är nostalgi på hög nivå, älskade denna film när jag var liten. Vi pratade om den här hemma för ett tag sedan och sa det, att den måste vi köpa, för den ska Line se när hon växer upp med!

Jaja, ska la laddda en maskin tvätt, för lite omväxling skull menar jag, sen ska vi ut ovh gå med våra grannar. Mysigt! Ska dock bli intressant med hundarna, hon har en tik, världens sötaste men hon löper! Så min blir i koppel, för annars har vi massa valpar här till våren, och den blandnigen tror jag inte så mycket på.

Kommentera

Publiceras ej