Deprimerad

0kommentarer

Seriöst, man kan ju bli deprimerad för mindre.

Blev inget vedplock idag, Vladde skulle fixa det själv sa han. Jag tackar och bockar. Nu kunde jag ju använda min tid till att göra de roliga sakerna som att söka jobb. Inte muntert direkt, arbetsmarknaden är ju så där just nu. Inte mcket att söka, söker det jag kan. Men är något surt att veta att i alla jobb så är det alltid minst en som har bättre utbildning eller mer erfarenhet. Känns rätt meningslöst till slut. Men va sjutton, ett jobb måste jag ha!!! Spelar faktiskt ingen roll som vad, bara det innebär pengar i slutet av månaden. Vet inte vad jag ska göra annars när mina föräldrardagar är slut. Eller ja, de är ju slut nu i februari, men sambon är snäll nog och skriver över sina dagar på mig, tackar vi för!

Ja bortsett från dessa muntra ord så har det inte hänt något speciellt. Dottern fick för sig att bråka vid maten, det var första gången men något säger mig att det inte var sista gången det händer. Bara att vänja sig antar jag. Dagen har gått åt till att ringa till folk, eftersom jag inte kommer fram via nätet till de sidor de vill att man ska söka via...knäppt...

jaja, har ett ställe till att ringa, sen är det dags att fylla pannan med ved igen...så höres

Kommentera

Publiceras ej