Dålig uppdatering...

0kommentarer

Men det får ni faktiskt ta, för vi har haft fullt upp den här helgen.

Fredagen bestod av lite besök hos goa vänner och deras vänner, mycket trevligt och komma ut lite  och tjöta med vuxna människor, som faktiskt svarar tillbaka :o I lördags knallade vi ner på stan och käkade lunch, sen mötte jag upp Petra för lite shoppning. Som vanligt spenderade jag alldeles för mycket, men dock inget till mig själv! Bara en massa kläder till Line. Passade på att handla lite i större storlekar på rean, något billigare då. Sen hem och krypa ner i badkaret med dottern, eller rättare sagt Sebs badkar om vi ska vara noga. Så himla mysgt och bada med dottern, inte så ofta vi kan göra det eftersom vi inte har något badkar. Hon älskade det och jag med, kommer lite kort senare från det. Sen när jag tycket att det räckte för hennes del så fick barnafadern ta henne medans jag fyllde på karet med extremt varmt vatten och låg kvar själv och plaskade, bara njöt av en liten stund för mig själv. Kvällen senare bestod av god mat, lite vin och en massa tvspel. Kom över lite annat folk med, mycket märkliga människor men trevliga ;)

Dottern somnade vid halv åtta ungefär på kvällen, då brukar hon vakna efter ungefär tre timmar och vill ha nattmål för att sedan somna om. Vilket innebär, jag tog ett glasvin direkt när hon somnade, så jag kunde amma henne lite senare. Tro sjutton att ungen inte ska ha något nattmål denna gång. Sov till fyra på morgonen!! Somnade om snäll som hon är...men i alla fall. Tycker ju att hon kunde medelat mig detta innan, lite taskigt, kunde jag ju fått smutta på ett glas till. Men men, kvällen var riktigt kul i alla fall. Förresten, varför sover dottern nu för tiden på tvären i sängen???? foto kommer senare...

Om ett litet tag ska vi till svärföräldrarna och äta lite innan det blir hemgång...och jag ber till gud att min bil startar!!!

ja det var lite kort om helgen...hinner inte, har inte lust, orkar inte, välj vilket ni vill, skriva mera just nu....

bye bye

Kommentera

Publiceras ej