BVC

0kommentarer

Kom iväg till slut, mamma var snäll nog och kom och hämtade oss, trots att jag var så elak att jag väckte henne. Fortfarande lite sur dock för att jag tittat fel i kalendern, men men det gick ju bra trots allt.

Line har blivit en stor tös nu, väger 7220 g och är 65 cm lång! Fick även vaccination igen, måste säga att det gick bra mycket bättre denna gång. Grät gjorde hon nu med, men inte lika häftigt eller länge som sist. Men aj vad ens arma modershjärta blöder när de är ledsna! Fick även tipset att ge henne mer smakportioner, fler gånger om dagen då hon verkar gilla det. Övrigt så ligger damen precis på sina kurvor, en typisk medelsvennson med andra ord, duktig tjej. Sa dock till bvctanten att jag gav henne välling, då tyckte hon väl att jag var fullständigt dum i huvudet. Men jag hävdar fortfarande att om dottern gillar det och trivs med det så varför inte. Det gör att hon kommer fortare till ro på kvällen och bli mätt snabbare, sitället för att småäta hela kvällarna på mig. Och hon får inte ont i magen heller, så why not? Jag tycker att det fungerar i alla fall. Sen varför är det ok att äta havregrynsgröt men inte välling? Det är ju samma sak, men det sistnämnda är mer flytande...jaja, jag litar på mig själv, och jag anser att detta fungerar utmärkt för vår del!

Nu ska jag börja göra köttfärspaj och sallad, så om du läser detta mor min är det bara att komma bort så ska jag utfodra dig

Kommentera

Publiceras ej