Bla bla bla

0kommentarer

Dotter ligger under babygymmet och undersöker hur högt hon kan låta, och jag lovar att det är högt. Så det skär i öronen!! Kanske ska tillägga, hon är alltså glad, pratar bara väldigt väldigt högt.

Testade lite ny mat till henne idag. Potatis, majs, kött och brunsås (puréform alltså), hade fryst in det sen sist, så tänkte why not, bra mycket billigare än att jag ska köpa barnmat hela tiden. Det mottogs sådär, åt men var väl inte jätte jätte nöjd. Men jag tro nog att hon vänjer sig. Bäst för henne, annars vet jag inte hur hon ska överleva i detta hushåll när hon blir större. Testade även hennes nya pipmugg. Kom på de, smart som man är, hon kanske blir törstig. Min mat var ju inte riktigt lika rinnande som köpemat, men det gick finfint. Pipmuggen mottogs däremot väl. Drack lite, såg lite förvånad och sen drack mycket! Tur att man inte är trög i alla fall, kunde man ju kanske räknat ut tidigare, att även hon blir törstig :S men men, man lär så länge man lever.

På tal om mupptelefonen...jag kan tydligen inte ringa några fasta telefoner alls, inte alla mobiler heller. Smidigt!! Så nu måste jag lämna in den till lagning, suck! Har ju ingen hemtele heller, så vette sjutton hur detta ska gå till...så om någon undrar varför jag inte hör av mig så vet ni varför. Det är inte bara för att jag är allmänt otrevlig, utan risken finns att jag fkatiskt inte kan, så det så!

Kommentera

Publiceras ej