Äntligen...

0kommentarer

Nu har min nya strömkabel kommit, äntligen kan jag sitta vid datorn igen utan att den ballar ut efter tre minuter. Därav anledningen till den bristfälliga uppdateringen här på bloggen. Däremot hände det något märkligt under förra inlägget, natuligtvis var det mycket mer som hände under förrgående året, men en del saker försvan tydligen när det publicerades. Så här kommer ytterliggare lite saker som inträffade. Vi hade översvämning i källaren, jag körde av vägen i grav. vecka 34, sambon blev av med jobbet, fick tillbaka det igen, vaknade av brandlarmet i ett rökfyllt hus...så mycket har hänt. Men överlag så tycker jag ändå att året som var var ganska ok, och det är nog dottern som står för den positiva delen! Nog om förra året, nu är det ett nytt år och nu ska det blir ett toppen år har jag bestämt.

Nyår var jätte rolig måste jag säga, detta trots en lite lätt orolig dotter som tog lång tid på sig att somna. Kan man klandra henne, det var ju trots allt nyårsafton. Maten var jätte god, så tack alla som fixade det! Fyrverkerierna var nog bland de bästa jag har sett! Med andra ord, en toppen kväll!!! När jag vaknade dagen efter, eller rättare sagt, när dottern vaknade dagen efter och vi knallade ner så fick jag en härlig överraskning. Under natten så hade sambon och svärföräldrarna städat! Så himla underbart att vakna till ordning coh reda, slippa ställa sig ch diska och röja det första man gör, utan istället så kunde mna njuta av den första dagen på  året direkt.

Dotter update: Hon har nu äntligen lyckats gripa tag i sin egna fot, som hon har övat. När hon väl fick tag på den så vägrade hon släppa. Så nöjd så nöjd hon var.

Kan ju också medela att jul och nyår är inget positivt för vikten. Så från och med imorgon börjar mitt nya liv har jag bestämt. Ska nå målvikten på 62 kg innan sommaren är här, så det så!!! Nu är det även bestämt, i slutet på maj åker vi till Malta en vecka tilsammans med svärföräldrar och svåger, å jag längtar!!!! Så snart dags att kolla över passfronten..behöver man pass till en så liten?

Över till disken...höres senare, för nu ska det bli ordning på bloggen igen.

Kommentera

Publiceras ej