Vilken dag det har varit

1kommentarer

jag är helt slut! Det känns allvarligt talat som klockan är tolv på natten. Det kliar i ögonen, hjärnan hänger inte med. Så det mest logiska vore nartuligtvis att gå och lägga sig. Men helt ärligt, hur löjligt känns inte det när klockan är åtta på kvällen! Sen dessutom så vill jag ju se andra åket i det alpina kvart över tio. Begriper bara inte hur det här ska gå till. Kommer sluta med att jag ligger och snarka i soffan. Trots att jag vet om detta, så kommer det med största sannollikhet inte innebära att jag går och lägger mig istället.

Besök har det varit här hela dagen, avlöst varandra hela dagen. det är trevligt med besök, det är det verkligen. Men oj vad trött man blir nu för tiden av det. Det har även inneburit att man inte fått ngåot gjort överhuvudtaget idag, så jag vet ju vad det innebär för morgondagen. Tyvärr måste jag säga.

Den som ropar ner mig vid sju imorgon bitti kommer dö! Jag har fyra dagar kvar hemma med dottern, och de tänker jag njuta av. Det innebrä även att jag vill kunna dra mig lite på morgonen. Så gud nåde den som väcker mig imorgon!

Skulle ha tränat idag, men idrottshallen avstängd på grund av snö på taket. Så då har jag unnat mig kladdkaka istället...smart va! Så jag har lite extra att träna bort nästa vecka ;)

förresten, hade skrivit ett jätte långt och bra inlägg om jag själv får säga det innan, men datorn muppade ur så allt försvann...och jag orkar inte skriva om allt igen. Så ni får hålla till godo med detta svammel istället.

Nu ska jag gå och strypa katten, han driver mig till vansinne!

GodKväll

1 kommentarer

Malla

24 Feb 2010 21:56

Självklart kommer du med få vara veckans blogg :) blir nog v 21...alltså rätt långt bort, men jag meddelar ett tag innan och ifall det blir ngn ändring!

Kommentera

Publiceras ej