Varför?

2kommentarer

bara undrar, kanske någon vänlig själ vet svaret på detta. Varför är jag så jäkla dum att jag sitter upp till kvart i ett, går och lägger mig för att inte kunna somna. Detta medför en trötthet som inte är av denna värld idag. Att jag aldrig lär mig!!! Men filmen var bra i alla fall...

Strax blir det banangröt till lilla damen, ska bli intressant och se om hon tänker äta idag eller inte. Nästa vecka är det bvc besök, det lär väl sluta med telefonsamtal till soc och polis. Sitter de där och väntar på mig och tar dottern till ett skumt familjehem där kvinnan är nudist och mannen är 95 år. Detta på grund av misslyckade i att få i ungen mat. Ja, det kanske händer!  eller så äter hon när hon är hungrig, tror faktsikt inte hon svälter ihjäl.

Saknar min vovve, tyst här i huset. Eller vad säger jag, han brukar ju sova vid den här tiden. Okej, om tre timmar kommer jag sakna honom!

Så fort jag har lagt dotten för sin middagslur drar jag iväg till stan för att inhandla födelsedagspresent till svärfar. Några tips på vad man kan köpa?? Kanske ska påpeka att jag lämna inte barnet hemma själv, utan barnafadern är faktiskt hemma, han är fullt kapabel till att ta hand om henne!

Nu frukost

Godmorgon förresten

2 kommentarer

Petra Lindemanna

05 Feb 2010 14:11

Tala om konsekvensen för henne vad som kan hända om hon inte äter. Då kanske hon tar sitt förnuft till fånga....

Frida

05 Feb 2010 19:59

Lydde ditt råd, och idag har hon faktiskt ätit något bättre! Men det verkar som det är en ganska ensidig kost hon acceptera. Välling, banangröt och spaggeti och köttfärssås. Men hon svälter ju inte ihjäl i alla fall :)

Kommentera

Publiceras ej