Väntan blev inte så lång

2kommentarer

Och absolut inte evig. Fick ett samtal för en timme sedan och det resulterade i att jag har fått jobb!!!!!!!!!

Lycklig är ordet!

Lite vemodig oxå, kommer sakna lilltösa något fruktansvärt, men nu kommr jag har råd att göra livet bättre för oss!!!

Återstå att se hur det blir med bloggandet dock, kommer fortfarande skriva här, men kanske inte lika intensivt på dagarna när jag väl börjar jobba. Men självklart kommer även detta skötebarn att underhållas.

har inget att skriva, känslorna sprudla och jag tänker gå och fira med att diska!

2 kommentarer

Anonym

16 Feb 2010 14:30

STORT GRATTIS... Å SÅ KUL..BEHÖVER DU/NI..

KOMMER GÅ JÄTTE BRA MED TÖSA..DAGMAMMA/DAGIS..

LYCKA TILL KRAM...

Schastin

16 Feb 2010 14:33

Bara vimsiga jag som missa namn.. ler.. må väl..

Kommentera

Publiceras ej