Underbara väder, snälla stanna kvar!

2kommentarer

Är helt underbart härligt ljuvligt skönt ute!!!! Har precis kommit in efter en lång promenad med jycke och barn. Barnet fick snällt sitta fastspänd i pulkan då det fortfarande inte är plogat på alla vägar, med andra ord, vagnen  kör jag fast med inom en meter. Inte för att dottern klagade, hon gillar att åka pulka, stort flin över hela ansiktet.
Måste också säga att man blir faktiskt mycket piggare när det är solsken ute, känns roligare att hitta på saker och ting. Så det jag skrev tidigare, glöm det. Det är faktiskt inte vilken dag som helst öfr det är fint väder! det var det inte imorse när jag skrev det där.

På tal om annat, imorgon ska jag på jobbintervju och jag börjar bli nervös!! Bara så ni vet.

Dags att återgå till tvätten nu då, tänkte jag skulle för en gångs skull vara klar med allt tråkgöra innan sambon kommer hem, så kan vi ägna kvällen till att spela spel istället för att göra tråksaker.

Smiter iväg och rensar torktumlan nu!

Hej

2 kommentarer

Martina

11 Feb 2010 21:28

Håller tummarna att de går bra på jobb intervjun imorgon :) Vad är de för jobb?

aleeekz - tävling pågår.

12 Feb 2010 14:52

Hallå hallå :)

haft en bra dag :)?

tänkte berätta att jag har två tävlingar om två smycken på min blogg länkar : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-sessans-design.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

Kommentera

Publiceras ej