Tjejkväll

0kommentarer

Det har vi här hemma idag, jag och dottern. En av oss har dessutom fått ett skönt bad och sedan legat naken på golvet i en timme, säger inte vem av oss!

Just nu sitter vi och tittar på Dirty Dancing, och hade jag tvivel tidigare på att min bebis var en flicka, är de som bortblåsta nu. Hon verkar lika förtjust som jag! Så denna kväll innebär mys i stora lass oss flickor imellan.

Tänkte tala lite om det här med färger. Själv så ska jag erkänna att jag nog föredrar främst svarta kläder, men även lite färger. Något jag däremot aldrig använder så är det rosa kläder, det slutade jag med för länge länge sedan. På dottern däremot tycker jag rosa är hur gulligt som helst! På bebisar och små barn är rosa fint, det erkänner jag. Sen skulle det dock inte förvåna mig om även hon växer upp och vägrar den färgen, men då är allt som det ska vara. Vore nästan förvånande annars med tanke på hur jag och sambon klär oss. På tal om sambon, hans största skräck är att hon växer upp och blir en Hip hopare haha det tycker jag är kul! Nästan så jag hoppas på det bara för att reta sambon, hade vart kul faktiskt. Bortsett från att även jag antagligen skulle få sår i öronen av att höra hennes stereo i framtiden :) Nä, hon får växa upp till precis vad hon vill, det lovar jag. Eller, måste nog korrigera lite där, växer hon upp och skaffar sig yrket prostituerad så kommer jag protestera en aning! Så nej, allt är inte ok!

Nu ska jag återgå till filmen här hemma och fortsätta mysa med världens gosigaste bebis. För det kan jag säga helt opartiskt att min bebis är den absolut finaste och gladaste som existera! Och våga säga något annat ;) Speciellt nu när det värsta med tänderna har gått över, så är min mysiga dotter tillbaka, precis som hon ska vara!

ha en trevlig kväll nu!!!

Kommentera

Publiceras ej