Städerska sökes!

2kommentarer

Ja, nu lägger jag ut en förfrågan här. Om du vill städa hemma hos mig kommer du ersättning i väldigt trevligt sällskap av både djur och människor, du får mat när dagen är slut och du får kolla på hur mycket tv du vill bara huset blir städat! visst låter dte bra!

Herregud, jag är ju värdelös. Varit upp sen åtta och har inte tagit tag i livet än, hur löjligt är inte det. Nä, nu är jag faktiskt lite orättvis mot mig själv. Det är helt sant att jag inte har lyft ett finger när det gäller städningen, och mycket tveksamt om jag kommer göra det heller. Däremot så har jag faktiskt varit ute och gått med barn och hund, en av dem fick åka pulka. Jag har eldat en massa, jippie vi har ved! Sen har jag varit jätte duktig tycker jag nog, har sökt fem olika jobb. har dock ingen större förhoppning när det gäller något av dem. Men någon gång i detta liv borde det vara min tur att ha lite tur, så jag fortsätter med att skicka iväg ansökningar till höger och vänster, någon vänlig själv någonstans kanske vill anställa mig :) Hoppas gör jag!

Det jag hoppas på är nog det som är på 50-75 %, det känns ganska lagom till att börja med. Speciellt när lilla fröken är så liten, då får jag vara hemma lite i alla fall. Så jag håller tummarna hårt!

Nähä, dags att ge barnet föda...spagetti och köttfärssås står på menyn. Det brukar hon gillar. Tur att hon inte är som sin mor och är kräsen med maten. Eller vad säger jag, det är ju precis det hon är. Typsikt att hon skulle ärva just den genen.

See ya later

2 kommentarer

Plutten

08 Feb 2010 14:05

Svar; Men eller hur... metalinspirerat bröllop är liksom inget som vi bara flummar om utan det är sant, så kommer det bli:D hehe Fixa ett sånt ni med;)



Yes, köp lite extra och låt honom lida om han säger nej eller kommer med bortförklaringar;)

Plutten

08 Feb 2010 15:06

Svar; hahahaha....rödmyror, bästa förslaget hittills! Fråga på någon djuraffär? Men säg inte till VAD du ska använda dom;)

Kommentera

Publiceras ej