Skotta skotta skotta

0kommentarer

Som rubriken avslöjar så har just skottning varit dagens sysselsättning. Och jag är jäkligt trött på det nu!! Var ute en runda med dottern och pulkan, till och med det var svårt. Det är för mycket snö nu, och det är inte plogat överallt, vilket för att pulkan tippar ju hela tiden i mina fotspår...suck! Och mer snö hotar de med...

Sambon fick ta garagetaket själv, då dottern itne ville sova just då. Och jag kan medela att han överlevde detta projekt, vilket när det gäller just honom är mer eller mindre ett mirakel. Med tanke på att han är en riktig olycksfågel!

Nähä, blir inget intressant skrivet nu känner jag, är alldeles för trött, luktar illa, så jag tänker unnan mig en fesljummen dusch...åh vad skönt det ska bli!!!

Höres ikväll nån gång istället! Ha de

Kommentera

Publiceras ej