Skitdag

0kommentarer

Blir så trött trött trött på detta jäkla hus och vintern som vägrar försvinna! Nä, det säger jag,, det blir till att bygga nytt sen, där man slipper alla jäkla skitproblem! Bara ett litet hinder på vägen dit, har en svag misstanke om att banken kommer kräva två fasta inkomster för att låna oss lite pengar :S Men förr eller senare ska vi lyckas! För här bor jag inte resten av livet, det är ett som är säkert!

Ja, efter en jäkla kväll med att leta pellets under stockar och stenar, trädde fabror in och räddade oss från att förfrysa tårna. Tackar jag vänligast med genom att ge dromedaren en smäll i magen! :)

Sitter även och försöker ladda upp en massa kort på nätet så jag kan framkalla dem. Och visst är det bra då att man har ett snabbt internet, så det inte behöver ta tretton timmar? Jo jag önskar...så jag hoppas på att det är klart tills imorgon i alla fall så jag kan beställa dem sen. Nu är det i och för sig en massa massa kort som håller på att laddas upp, har inte framkallt på över ett år. Och då dottern trädde in i tillvaron i somras har det ju tagits fler än vanligt det senaste halvåret! Men det ska bli väldigt kul att få hem dem!

Nähä, elda igen så jag kan diska och slippa vakna med fruset snor imorgon. 

natti

Kommentera

Publiceras ej