Sista torsdagen i frihet

0kommentarer

Det är väl torsdag idag? Lite lätt dagvild ska jag erkänna, är det nu inte torsdag idag så ber jag om urskäkt för eventuella missförstånd.

Tror ni jag såg det aplpina igår eller? NEJ det gjode jag inte. De höll ju på att skjuta upp det hela tiden, och till slut så gick jag och la mig istället. Insåg att det kommer inte fungerar att vara så sjukt trött en dag till i rad. Så jag har ingen aning om hur det gick heller, hoppas på någon form av repris på erurosport eller något under dagen. SÅ jag ber snällt till alla att inte berätta resultaten för mig! Tack på förhand!

Dottern fortsätter att sluka en hel flaska välling vid fem sex tiden på morgonen, på kvällen däremot så blir det max en halv flaska. Men det verkar ju fungera för henne, så jag tänker inte klaga. Plus att hon sover från åtta på kvällen som senast till fem sex på morgonen. Och dessutom är hon så himla duktig att hon somna om igen efter morgonmålet, så idag fick jag till och med lite sovmorgon till tjugo i åtta. Det var länge sedan nu känns det som.

Inväntar ett trevligt besök som dyker upp här någon gång på förmiddagen, ska bli kul att träffa Alex igen, var ett tag sedan. Sen blir det enbart njuta av att vara hemma idag!!!

Nähä, hunden gnyr vid dörren, så det är väl dags att gå ut med honom misstänker jag innnan han skrapar sönder dörren!

GodMorgon

Kommentera

Publiceras ej