Sex månader

0kommentarer

Jag tänker inte skriva något om hur jävligt vädret är. Tänker inte skriva om hur det är att åka åtta mil utan spolarvätska i bilen, eller jo det fanns men var frusen. Jag tänker inte skriva om babysimmet. Jag tänker inte skriva om några sovvanor, jag tänker inte skriva om något som jag brukar skriva. För idag blev min lilla tjej här hemma sex månader gammal! Hipp hipp hurra!!

Löjligt hur fort tiden går. Det är alltså ett halvårs sen vi låg inne på bb med en alldeles ny bebis med bula på huvudet. Då kunde hon itne göra något egetnligen bortsett från skrika, äta, skita och sova. Inte för att det gjorde något. Älskade unge har alltid varit perfekt och önskad. Men tiden går så fort, nu har hon tänder, sitter, börjat stå, vänder sig och så mycket mera. Man hänger inte riktigt med. Men en sak är säker det är att jag älskar ungen min lite mer för varje dag som går! Så Grattis lilla sötnos på halvårsdagen!

Men ok, lite gnäll blir det trots allt här. Vad sjutton händer ute????  Tur att vi köpte en jäkla massa värmeljus idag, känns som det kan behövas de närmsta dagarna...

Nähä, kanske återkommer lite senare, för nu ska dottern ha välling och sen i säng, därefter har jag en chipspåse som väntar på mig, för det är jag värd, så det så!

Kommentera

Publiceras ej