Räcker det inte nu

1kommentarer

Seriöst, nu räcker det! Det är mindre kul en lördag och vakna och inse att det första man får göra denna dag är att skotta snö. och inte lite snö heller! Skulle ut på promenad med hunden, men vart?! Tog den så kallade grusvägen i alla fall, fick klättra upp för en vall, snön gick jäkla upp på låren. Hundstackarn fick följa mina spår för att överhuvdtaget ta sig fram. Helt ärligt, nu börjar det bli löjligt mycket snö! Fortfarande ett stort fan av vintern och snö, inte det jag klagar på. Men det behövdes inte mer snö, det var fullt tillräckligt det som låg. Men nej säger moder natur, en meter till minst ska det va! Jag undrar varför?

Amning då. Det gick bättre än förvänat. KLockan fyra inatt gick jag och la mig i sängen igen. Herregud vilken obekväm soffa vi hade, var iunte riktigt medveten om det innan eftersom jag aldrig sovt en hel natt där innan. Men det slutade med att jag sov med t-shirt istället, för att hon inte skulle kunna våldföra sig på mig om jag sov. Hon var lite grinig ett tag och ite ledsen att hon inte fick äta på mig. Men gick över efter en stund och accepterade vällingen istället. Dock så är det ju det här med att somna om direkt. Så jätte pigga är vi inte idag, eller ja dottern är skitpigg som vanligt. Två timmar vakentid blev det ju under natten i alla fall. Men tror nog att det kommer gå bätrte och bättre det här med tiden:

Ja, planen var idag att åka och shoppa lite, men det struntar vi. Då lär vi ju sitta i diket innan vi ens har kommit ut på stora vägen. Nog för att det skulle vara ett äventyr i sig, men känner att jag har annat jag kan hitta på idag. Såsom att städa och diska. Vad kul det är att vara hemmafru ibland, men snart är det sambons tur att göra sådana saker hahahahaha

nähä, nu ska vi ta och danska lite här hemma! Ha det gött i snön!

1 kommentarer

Anonym

20 Feb 2010 20:34

Tycker absolut att det borde räcka nu, börja bli tråkigt med denna snö..

Kommentera

Publiceras ej