Över halva dagen kvar

1kommentarer

Mitt på dagen är det och jag har hunnit med alldeles för mycket och för lite. Hur nu detta är möjligt.
På något märkligt sätt har vindtomten ställt om min klocka i morse, jäkla tomte. Så istället för gott om tid på mig blev det en något stressig morgon. Ut med hunden fort, inget bus där inte. Elda elda elda i pannan så det inte är frost på golvet när vi kommer hem, fick i ungen gröt, sen skkulle det nartuligtvis bajsas med, allt avklarat så packade vi in oss i bilen för en tripp till babysimmet. Vi kom faktiskt i tid, men det var på håret. Och inte sjutton hann jag föra över pengar, så handlingen blev något torftig ska jag erkänna. men men, nu är vi hemma igen, och nu blir det lugn och ro i eftermiddag. Ingen mer stress, en riktiga handlingen blir imorgon istället då jag förhoppningsvis har hunnit stjäla lite pengar från sparkontot. Idag bidde det enbart handling för kvällens middag.

Ahhh ska erkänna att jag fortfarande är ltie småtressad, men det går snart över. Lite mat i magen så borde kroppen och huvudet återgå till sitt normala tillstånd igen.

Tror min dotter kommer bli en tumsugande unge! Det gör absolut inget, bara sött!

Nähä, fixa mat till mig och dottern var det ju på schemat...

Återkommer när min kropp har återhämtat sig efter denna stressfyllda morgon, inte van vid att stressa.

1 kommentarer

Plutten

09 Feb 2010 12:42

Svar; haha, ja, så kan man också göra:P

Kommentera

Publiceras ej