Nya besökare

0kommentarer

Jo, jag efterlyser lite kommenatarer faktiskt. Besökarantalet har ökat ganska markant senaste tiden, och det vore väldigt kul att få någon kommentar från er, vilka ni är. Men verkligen inte foto, adress och löneinkomst. Bara något som visar att det faktiskt är en människa som sitter och läser här :) Så skriv en bellmanhistoria eller något vettja!

Usch, antar att de flesta antingen såg Anjas krasch eller hört av den. Fy fan vilken smäll! Var jag inte imponerad av henne tidigare så är jag det verklgen nu. Helt otroligt att hon kan ställa sig upp och gå därifrån! Skit i silvret, det viktiga är ju att hon klarade sig!

Var och tränade igårkväll. Hur kommer det sig att den här gången var jobbigare än förra gången? Gjorde ju exakt samma sak som sist, mykcet märkligt och dumt tycker jag. Men det var skönt att få röra på fläsket lite, så sakta men säkret kanske dallret försvinner...

Vilken vecka jag har haft förresten, det här är inte likt mitt liv. Alldeles för många saker har gått min väg, sitter ovh väntar på den där smällen som borde komma snart. Att huset brinner upp eller liknande, då känner jag att livet tillhör mig igen. För så här bra ska det inte gå! Men ska helt ärligt säga att det r kul att vara eftertraktad, inte så ofta det händer direkt. Igår på träningen så fick jag förfrågan att börja stå i mål igen (fotboll). Blev glatt överraskad, men måste nog trots allt funderar lite på det. Är ju väl medveten om hur mycket tid det faktiskt tar. Men visst vore det jäkligt kul att få ta upp det intresset igen!!! ja vi får se, men att bara att någon frågar om en känns väldigt bra, stärker mitt ego lite :)

Nähä, det blev ett väldigt blandat inlägg det här, tror det visar hur virrig min hjärna är så här på morgonkvisten, är ju inte människa innan klockan tio, vilket är en väldigt dålig mix då dottern är bebis klockan sju!

Kommentera

Publiceras ej