Nu har jag gett upp

0kommentarer

Eller rättare sagt, nu har jag accepterat situationen som den ser ut. Och det innebär att jag har förlikat mig med tanken på att det är en nya istiden som är på g. Det finns ingen annan förklaring till det här. Så om jag kan accepterar detta och gå med på det, så borde det väl bli en glad överraskning om jag har fel.

Alex har precis varit här och fikat, mycket skitsnack blev det. Ohc eftersom dottern mer eller mindre sov hela tiden blev det faktiskt in Dte speciellt mycket barnprat. De ni! Skönt faktiskt, att få prata som en vuxen människa någon gång med.

Vet egentligen inte varför jag sitter här, har inget vettigt att skriva i alla fall. Borde besöka internetbanken och fixa lite, sortera min tvätt och ta hand om dagens disk (hittils). Jag har ju int eens något vettigt att skriva, däremot ser jag att jag är en jäkel på att skriva fel. Men det orkar jag inte bry mig om just nu!

Ska fundera ut något lite roligare att skriva om senare ikväll. Så ha en bra dag tills vidare!

Kommentera

Publiceras ej