No more boobs!!

0kommentarer

Efter ett år och några månader så ska min kropp bara bli min. Nu är det färdigutlånad!
på fredag ska jag in och träffa min nya chef för att diskutera schema och dylikt, så dottern har fram tills dess på sig att snaska bröst. Bara att hoppas hon tar vara på de få tillfällerna och njuter av dem. För på lördag är det slut med ammningen. Då blir det välling på morgonen för hennes del. Det här kommer ju tyvärr även innebära att vi kommer få börja gå upp väldigt väldigt tidigt på morgonen, för chansen är väl inte överhängande att hon somnar repom igen, som efter amning. Och jag har även en känsla att jag ska få bekanta mig en del med soffan under helgen. Har en viss misstanke om att det kan underlätta om jag inite sover däruppe. Då finns ju inte mjölken tilljänglig överhvudtaget. SÅ det blir sambons jobb unde rhelgen att få i henne maten. Ska bli mycket intressant att se hur detta kommer mottagas. Tyvärr har vi inte lyxen att småtesta detta för att ta nya tag ett tag senare. För tillfället vet jag inte när jag börjar jobba, men det kan lika gänra vara den första mars jag börjar. Då är det ganska lämpligt att dottern inte äter på mig längre!

Annars, vi har pellets!! Mycket skönt, kan jag spara värmeljusen ett tag till och jag kan ta mig en välbehövlig dusch idag med. Vore ju på tiden om vi säger så.

Sedan har vi ju träningen ikväll, missade förra veckan, men det var inte mitt fel hävdar jag. Det skyller jag helt och hållet på dottern, hade hon inte blivit döpt så hade vi inte haft möte med prästen. Alltså hennes fel! Men ikväll är meningen att jag ska komma iväg igen, svettas och stånkas ett tag. Kan behövas, ska jag nu få kontroll över kroppen igen, kan jag lika gärna göra det ordentligt. Göra ett försök till att reparera de skador som dottern har orsakat på denna stackars kropp.

Nähä, nu är det frukost på schemat innan det blir pulkaåkning!

Kommentera

Publiceras ej