Natten jag har fasat för har ankommit

0kommentarer

Nu sitter jag här i soffan som jag ska tillbringa natten i. Det kommer antagligen inte bli bekvamt, och jag kommer nog inte sova så mycket. Dels på grund av att klockan börjar redan bli mycket och jag har hittat en trevlig film på tv; Inte bra!!!

Anledningen till att jag då ska sova här, är inte direkt av fritt val. Hade jag fått bestämma hade jag ju helt klart sovit uppe i min sköna gosiga säng med resten av djuren. Men vad gör man inte fr att underlätta. Det är ju nartuligtvis för att imorse så skedde dotterns allra sista amning. Är dock inte riktigt säker på att hon själv är medveten om detta, varav soffläget nu då. Tänkte, om jag håller mig borta helt och hållet när det är dags för morgonmålet så kanske förhoppningsvis eventuellt hon går med på att ta flaskan istället. Jag är dock väldigt osäker på om hon tänker somna om efter morgonmålet, som brukligt är. I vanliga fall somnar hon alltid vid bröstet mitt i morgonmålet, bara att lyfta över till hennes säng. tror inte det kommer gå lika lätt den här gången. Men det är sambons bekymmer!

Nu säger jag natti natiti och hoppas på det bästa om ett par timmar!

Kommentera

Publiceras ej