Lyckad fredag!

1kommentarer

Helt otroligt det här, det känns fortfarande overkligt. Mitt liv brukar inte gå så här bra som det gör nu. Så egentligen väntar jag bara på den dära smällen som borde dyka upp snart. Som att taket rasar in, bilen blir stulen, jag bryter benet eller liknande. Men fram tills det händer så tänker jag njuta och vara glad.

Förhandlingarna med chefen gick utmärkt! Jag är ledig för vår Maltaresa i maj, och får ut tre veckor till i slutet å sommaren. Inte illa pinkat. Sen så ska jag vara ledig varannan tisdag och fredag. Det passar mig utmärkt. De var ju snälla och lät mig i princip bestämma schemat själv. Tisdagar har ju dottern babysim, då kan jag i alla fall följa med varannan gång, och ja fredag är ju alltid skönt att vara ledig, få en långhelg. Så jag är mer än NÖJD med livet för tillfället!

Helgen i detta hushålls bjuds på ingenting faktiskt. Planen är att göra så lite som möjligt och träffa varandra så mycket som möjligt. det har varit full rulle flera helger i rad nu, vore skönt att bara vara hemma och ta det lungt, komma ifatt med lite måsten, tråkmåsten alltså!

Nähä, nu ska jag upp och väcka min lilla dam, har saknat henne!

1 kommentarer

Petra Lindemann

19 Feb 2010 14:29

GRATTIS!!! Du är värd allt detta och lite till. Jag ser fram mot er Maltaresa. Kram Petra

Kommentera

Publiceras ej