Lungt i stugan

0kommentarer

Äntligen efter mycket stök och gråt så lyckades jag lägga lilltösa för att sova. Hon var helt uppenbarligen inte alls på humör idag. Trött var hon, gnuggade ögongen, mosig i ansiktet, grät för att hon var trörtt, men tror ni hon skulle sova för det eller? Jo, gärna så länge jag bar runt på henne, men la jag ner henne så vaknade hon och grät. Och helt ärligt hörrni, hur många orkar gå runt i två timmar med 8 kg lealös bebis?? Inte jag i alla fall, så efter mycket trilskades så somnae hon äntligen.

Nu passar jag på att slöa lite framför tvn och inte göra någonting. Ska strax ta tag i berget av disk, förstår itne vad allt kommer ifrån!

Ingen inspritation just nu känner jag, är för trött, skiter nog i disken och passar på och tar en tupplur jag med istället. höres senare ikväll när dottern förhoppningsvis sover för natten...

Kommentera

Publiceras ej