Lördag då

2kommentarer

Man skulle ju kunna tro att jag är piggare den här morgonen. Men icke sa nicke. Gick och la mig i hyfsad tid, men inte sjutton hjälpte det. Det förutsätter ju att man faktiskt somnar med. Låg och vände och vred på mig fram till två ungefär tror jag. Sen började mardrömmarna, dottern var snäll nog att väcka mig ur dem vid halv sex. Då ville hon ha frukost, det fick hon så klart och sen somnade damen snällt om till åtta i alla fall. Vid halv sex så inser jag dock att sambon fortfarande inte ligger i sängen. Då börjar tankarna rusar...bilolycka? Rånad? och allt sådant där...men nädå...går ner på toan och ser att sambon sitter framför tvn! Det är inte hyfsat! Så här är jag orolig för att han ligger på akuten någon stans i Sverige, ohc vad gör han. Sitter i godan ro klockan sex på morognen och kollar på morgontv! Har alltså inte gått och lagt sig än. Men det får han igen senare idag!

Ska ju iväg på kalas lite senare, då kommer han vara riktigt trött, kan han ha efter att skrämt mig så! Kalaset innebär ju även att det är hög tid att få på sig lite andra kläder än mysbyxor och kanske fräscha upp kroppen med en dusch. Så fort dottern har somnat för sin middagslur (som har omvandlats till en förmiddagslur) åker jag hem till mor min och lånar deras dusch. Känns lite bättre att göra så än att riskera frostskador på onämbara delar av min kropp

2 kommentarer

Martina

06 Feb 2010 13:29

Haha jag känner igen det där "mysbyx syndomet" Bor i alla mina mysbyxor här hemma, och om man ska ta sig ut (Förutom promenaderna) Så blir man så lycklig att göra sig "fin" haha :)

Madde

06 Feb 2010 13:56

Sv: Hejsan, kul att du kikade förbi min blogg. Din reklama din blogg är nu utlagt på min blogg och du kommer förhoppningsvis får mer läsare till din :-) .

Kommentera

Publiceras ej