Kvällsdags

1kommentarer

Här i skogen har en del av oss tagit kvällen. Dottern har förvisso tagit natten verkar det som. Jag tittar på Familjen annorlunda (mycket bra program) och sambon lägger golv. Visst är det en bra uppdelning av arbetsbördan??

Städningen gick la så där. Damsög gjorde jag, bäddade rent gjorde jag, sorterade skräp gjorde jag och lagade mat. Det räcker tycker jag för idag.

Har inte så mycket att säga egentligen, så jag tar och knallar ut i köket medans det är reklampaus för att påkeka alla saker som sambon missar med golvet ;) Nädå, han är duktig min karl :)

Godkvällen på er!

1 kommentarer

Plutten

08 Feb 2010 23:20

Svar; Hehe, näe, inga datum än inför metalbröllopet faktiskt... men däremot så blir det nog förlovning om några månader:) en sak i taget du vet ;P

Kommentera

Publiceras ej