Jobbintervju

0kommentarer

Ja, det har jag nu varit på idag. Lite långt bort ligger det, men det duger tills vidare i alla fall. Bara att hoppas man får det nu, skulle få besked på tisdag eller onsdag. förvissp bara ett vik. till december, men med en möjlighet till förlängning. Det är ju det jag hoppas på. I värsta fall så får jag väl ta mammaledigt igen efter det, och då har jag ju lyckats arbeta upp SGI:n lite, så då blir det ju lite mera pengar där med.

Hoppas hoppas hoppas!!

Och ja, dottern är bara sex månader, och ja jag hade jätte gärna varit hemma ett år till om jag kunnat. Nu fungerar det inte riktigt så tyvärr, har jag chansen att få ett jobb måste jag ta den, då jag inte har någon a-kassa att falla tillbaka på när dagarna är slut. Det har däremot sambon, så då är det bättre att han tar pappaledigt nu, OM jag får jobbet vill säga. Nä, nu skrive rjag inte mer om detta förräns jag fått besked, och då hoppas jag att jga har något positivt att skriva här!

Annars, det är fredag idag, det gillar vi! Sen blir det en stressig helg...usch. Ikväll skall golvet läggas klart, så det är redo att visas upp imorgon när det börjar komma folk. Sen har vi dop här på söndag, så en del att fixa jag kan tillägga. Så med allt det i åtanke tänker jag inte göra ett skit nu. Jag tänker passa på att slappa så mycket jag bara kan, för det kommer inte bli mer av det förräns på måndag!

Så hej soffan, här kommer jag!!!

Kommentera

Publiceras ej