Intensiv dag

0kommentarer

Nej, jag har inte kört i diket, bara fullt upp hela dagen. Däremot såg jag en massa som hade kört i diket! Lite häftigt var det att åka in i stan, har inte vart där på ett tag nu. Vilka jäka vallar det var överallt. Tror aldrig jag har sett så mycket snö tidigare inne i Sävsjö. Buskar och häckar syns inte äns längre :)

Nu har vi pellets igen!!! yes, då kanske jag slipper elda värmeljus hela dagen imorgon. Och vi kan duscha, bada och diska igen. Det där sistnämnda borde verkligen ske idag, nu är det nog snart inget rent kvar i skåpen om vi fortsätter så här. Köket är ett fullständigt slagfält, och jag hatar verkligen när det är så. Mår nästintill direkt illa när jag ser röra, men har inte haft tid att göra något åt det idag. Däremot har jag lyckats bygga på berget...mindre bra.

Klippt blev jag med, vilken känsla! Det var på tiden, sist var precis när dottern blivit född. Så ni förstår kanske att det är ett jäkla fågelbo jag har haft på huvudet den senaste tiden!

NÄhä, hinner inte skriva så mycket mer nu, dags att sätta igång med köket innan dottern vaknar!

Kommentera

Publiceras ej