Idag gäller det

1kommentarer

Nu hoppas jag att alla håller lite tummar och tår för min skull. För om ett tag ska jag iväg och löneförhandla och lägga upp schema. så nu tycker jag alla hoppas på att lyckas förhandla igenom en lön på 35000 och tio veckors semester i sommar HAHAHAHA troligt va!

Är inte så kräsen, är inte så krävande, nöjd om jag kan betala räkningarna och att vi inte går minus här hemma :)

Grattis Anja förresten! Och jag förutsätter att du Malla inte tittade igårkväll?! Jag menar, hon fick ju faktiskt brons ;)

Har ju skrivit tidigare att sovmorgon i detta hushåll är ett minne blott, då undrar jag hur det kommer sig att dottern få för sig att ta sovmorgon när jag måste upp tidigt? Det är inte schysst! Och jag hoppas verkligen hon passade på och njöt vid frukosten tidigt imorse, då det var sista gången det skedde. Ja, alltså inte frukost, det ska hon få i framtiden med, men bara om hon ber snällt så klart. Vill ju inte ha en ouppfostrad dotter. Däremot var det hennes sista amning som skedde i morse, ska bli intressant imorgon bitti!

Nä, dags att göra sig iordning och väcka dottern innan barnvakten aka hennes farfar kommer!

1 kommentarer

Martina

19 Feb 2010 13:46

Hoppas de gick bra idag :)

Jaså var de hennes absoluta sista amning idag? :)

Kommentera

Publiceras ej