Godmorgon

1kommentarer

Måndag igen, fast den här gången har jag inget emot det faktiskt. Känns som man vaknat på rätt sida för en gångs skull. Misstänker att det hör ihop med att man har sovit tillräckligt den här natten.Har med andra ord inte varit upp till mitt i natten den här gången, duktiga jag!

Hur kommer det sig att pyjamasar och byxor tydligen måste vara en storlek större än tröjor och bodys till dottern??? Är det så för alla eller är min dotter lite opropitionelig?

Idag är jag laddad, måste ha med sömnen att göra. Kanske skulle testa detta att sova mer än fem timmar per natt fler gånger. Mycket att göra idag, eller inte...har faktiskt hela veckan på mig att göra allt. Men tänkte nog i alla fall vara duktig och börja redan idag. Det är tanken för tillfället, återstå att se om den tanken kommer uppföljas i handling senare under dagen. först och främst har vi lite standard måsten som skall åtgärdas här hemma...de där vardagliga bestyren.

Tror jag har världens gladaste unge! Var ju på fest i lördags, och dottern gick från famn till famn hela dagen och kvällen, och inte en gång protesterade hon. Verkar som hon blir lika social som jag och sambon är! Bra!

Frukost nu....

1 kommentarer

Plutten

08 Feb 2010 13:03

Svar; hahaha, vilken metod!:P Jag vet inte hur man får en kille att gilla sådana filmer, dom flesta killarna ska ju vara så himla fräna o tuffa, du vet... Men säg åt honom att ge dom filmerna som DU vill se en chans! Ett förhållande handlar ju faktiskt om att ge och ta;)



Funkar inte det så ta fram munkaveln o knyt honom med taggtråd!

Kommentera

Publiceras ej