Fullt upp hela dagen

1kommentarer

Har insett en sak idag, och den här gången har det nog verkligen sjunkt in med. Det är slut på sovmorgon i det här huset. Har misstänkt det ett tag, men nu tror jag på det. Kvart över sju var klockan idag när lilla damen fick för sig att vara riktig pigg. Som tur är är hon så snäll så snäll, fick en leksak, låg och roade sig med den och var så nöjd en halvtimme till, så fik jag chansen att ligga och dra mig lite. Men bara att inse att nu är det dags att börja gå upp tidiigt på morgonen. Hur sjutton ska det gå. Är ju inte människa innan klockan nio för sjutton! Så friden är över i det här huset, i sex månader har jag haft en riktig morgontrött dam, sällan uppe före nio halv tio, men det dröjer ävl till hon är tonåring innan det händer igen.

idag måste det städas här, för ikväll kommer prästen och ska pratas om dopet. Så vore ju lite trevligt om det inte såg ut som fullständigt kaos här hemma! Men innan dess ska jag ch dottern till bvc, dags för mätning och vägning, för att inte tala om kontroll hos läkaren. Bara att hoppas på att hon går igenom bedömningen ;)
Har jag tur när allt detta är avklarat sså kanske kanske hinner jag till träningen med, vore lite surt att missa idag när man väl har tagit tag i det här med att få bort fettet från midjan.

Frukost var det ja, sen gröt till damen och sen STÄDA!

Godmorgon

1 kommentarer

aleeekz - tävling pågår.

10 Feb 2010 16:17

oj :)



haft en bra dag? :)

Kommentera

Publiceras ej