En vanlig sketen dag

1kommentarer

Inget speciellt med denna dag alls, en i mängden. Inget märkvärdigt som ska ske överhuvudtaget. Bara sådana saker som tvätta, diska, laga mat, kanske sortera kläder (om jag orkar). Känns som det sistnämda är ett overstigligt hinder i min värld, det är så jäkla tråkigt att göra! Men någon dag bör det ske, borde verkligen ta tag i att rensa min garderob, finns hur mycket som helst som jag kan slänga misstänker jag. Har lite av en regel, har man inte använt det på fem år så skall det väck, för då är inte oddsen höga att  man någonsin kommer använda det igen. Så det är ett projekt som jag borde ta tag i, har skjutit upp det lääääänge.

Annars, ja dottern fortsätter att vara pigg som mört klockan sju på morgonen. Inte jätte märkligt kanske eftersom hon somnar som senast halv åtta. Så ska väl inte klaga, om man nu bortser från den lilla deltaljen att bara för att hon somnar tidigt gör nte jag det! Men det tar sig, idag låg vi bara och drog oss i sängen en halvtimme innan jag masade mig upp. Klar fördel är ju att nu för tiden när hon vaknar är det inte panik med att gå upp, hon är fullt nöjd med att ligga och prata med sin kanin en stund.

Nähä, ska passa på att ladda en maskin tvätt igen medans hon sover...

Hörs senare

1 kommentarer

bitte

11 Feb 2010 11:20

Har en tävling på bloggen där jag tävlar ut smink från Elf.



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html

Kommentera

Publiceras ej