Det droppar utanför mitt fönster

0kommentarer

Men det är ju helt otroligt. Det töar!!!!!! Underbart kan jag bara säga, hoppas på att det fortsätter vara lite milt nu ett tag. Helt underbart att gå på stan idag och slippa klä på dottern hela munderingen. Behagligt för oss båda två. Nu bara hoppas vi på att vi slipper översvämmning i framtiden när allt det vita gojset utanför ska väck.

Fröken Petra har varit här idag, och utav någon anledning hamnade vi på bokrean. Det var farligt! de som känner mig känner ju även till min fetisch här i livet. Och det är då böcker, jag är en riktig bokmal. Så just bokrean är bland det farligaste som existerar för min del. Den här gången blev det dock inte jätte många böcker till just mig, fick nog tag på fyra stycken till mig. Resterande inhandlades till dottern. Bland annat en samling av Bamseböcker och fyra Astrid Lindgren böcker. Är ju lite tidigt för sådana än förvisso, men bra att ha till senare. Och helt ärligt, Astrid blckerna kommer jag nog med plöja igenom för den delen. Sen blev det lite pekböcker, en badbok som ändrar färg i vatten. Den skall testas så fort vi är någonstans där det finns ett badkar, nu verkar den fungera för dottern i alla fall, bra att ha i munnen :)

Sen var vi även å BVC för svinisspruta nummer ett til dottern. Det gick bättre än förväntat måste jag säga. Hon grät när de stack henne och sprutade in vaccinet. Men så fort hon tagit bort sprutan så skrattade hon och var sitt vanliga glada jag igen. Nu bara hoppas vi på att hon slipper biverkningar av den.

Vet inte om ni håller med, men jag anser nog att riven ost är en väsentlig detalj om man ska äta taco. Då är ju frågan varför jag handlade allt utom det?! Suck...blir trött på mig själv ibland!

Kommentera

Publiceras ej