Blogg tips

2kommentarer

Ja som ni förstår har jag fortfarande inte masat mig upp till sängen. Men det kommer, för ikväll kan jag bara inte vara upp till halv två på natten. Det fungerar en kväll då och då, absolut inte flera dagar i rad. För då kommer jag gå runt som en zombie med träningsvärk hela lördagen, och hur skulle det se ut när man ska på svärfars sextioårs kalas??? Så alldeles strax ska jag upp och läsa i boken istället och lyssna på dottern som ligger och snusar.

Kom över en mycket trevlig blogg tidigare, den kan jag rekomenderar varmt! Mycket kul att läsa om det mesta...så kika in där om ni är ute efter något kul att läsa.

Inträffade förresten på tal om annat en lite udda sak tidigare. Satt ju och kollade på Dirty dancing som sagt va, en helt underbar film, tröttnar aldrig på den. Det som var lite märkligt var ju att i slutet så börjar jag lipa?!?! Det här har hänt ofta kan ajg säga, får tårar i ögonen av det mesta nu för tiden. Nu var det i och för sig så under hela graviditeten, men nog sjutton borde de hormonerna lämnat kroppen vid det här laget!? Eller...
Så här blödig har jag aldrig varit i hela mitt liv tidigare, nu räcker det ju med att jag läser något mindre roligt för att det ska bli sådär irriterande blött i ögonen. Hm hm hm kan ankomsten och närvaron av dottern vara orsaken till det här, ska jag med andra ord vänja mig vid att vara sån här resten av livet....finns väl värre saker förvisso.

NU ska jag gå gå och borsta tänderna och allt det dära och sen avancerar upp för trappan och krypa ner i min säng och läsa några rader eller hundra i min bok! Så känner jag mig själv rätt kommer jag inte kunna sluta läsa så klockan bli väl runt ett hur som helst i sista änden, men jag har ju gått och lagt mig, borde väl räknas som något?!

2 kommentarer

lukes

05 Feb 2010 23:38

rösta på mig som veckans blogg hos conler.blogg.se

Det skulle vara skitsnällt :D

Plutten

07 Feb 2010 00:36

Vilken trevlig blogg du har!:)



Och du, Dirty Dancing är heeelt underbar! Samma med Grease. Dessutom har jag tur att karln min också gillar dom filmerna, så vissa perioder går dom varma:D

Kommentera

Publiceras ej