Är så trött på det här nu!!!

1kommentarer

Seriöst, behövdes det MER snö!?!?!!?!? Tydligen, för ut och skotta måste jag igen! Plus att den vita skiten som faller från himlen sabbar ju allt idag. Skulle på babysim, hämta pellets i vetlanda och sen ska jag klippa mig. Jo, för jag har ju en himla lust att sätta mig i bilen och köra en massa mil idag med dottern i bilen, ja det är verkligen det jag har drömt om hela natten. Känns som det är en överhängande risk att man kör fast idag, på något  sätt. Och det föredrar jag faktiskt att göra utan dottern. Så lösningen blev det här: strunta i babysimmet, tyvärr måste jag ändå säga. Dotter får åka till sin gammelfarfar medans jag åker och hämta pellets, så det kan bli varmt i huset igen, annars tänker jag inte bo kvar här hemma!!!! Klippningen, ja det återstå att se om det blir något med det.

Tidigt imorse fick jag dessutoom hjälpa sambon ut med bilen, den stod bara och spann på plats. Och nu försvann mottagningen till boxern. Jag börjar ana vilken riktning den här dagen har tagit...bara att hoppas att vi i alla fall få ha elen kvar :S

ushc vilket negativt inlägg, men jag är så TRÖTT nu!! Vill ha sommar, vill ha ett fungerande hus, vill att all skit ska sluta krångla!

jaja, ut med hunden, sen skotta så jag kommer ut med bilen, för det gör jag verkligen inte nu. Sen ska dottern ha frukost, därefter påbörjar vi skräckfärden genom snön :S

Skriver jag inte mer under dagen idag så sitter jag antagligen i ett dike!

Bye bye

1 kommentarer

Malla

23 Feb 2010 09:09

Tack så mkt :D

Och JA jag är också extremt less på vinter snö och kyla, ge mig vår NUUUU. Känns som att man bara sitter inne hela tiden :(

Kommentera

Publiceras ej