Är det värt det?

2kommentarer

Efter lite dålig uppdatering är jag nu tillbaka i de levandes värld igen. Var på sextioårs fest igår, svärfar fyllde år. Det var jätte roligt måste jag säga, och dottern skötte sig exemplariskt! Hade verkligen jätte roligt. En bidragande faktor är ju att jag drack rödvin igår. Det var min tur att få fylla denna kropp med varmande alkohol. Inte för att det blev speciellt mycket, men fullt tillräckligt då man inte tål speciellt mycket längre. Frågan så här dagen efter är ju om det vrkligen är värt det. Bara för att jag var trött, lite bakis och ville sova betyder ju inte det att dottern är med i den ligan. Plus, att det är inte värt att låta en hel dag försvinna för ett par timmars nöje kvällen innan. Men ok, någon gång ibland är det nog värt det, men jag lovar att det kommer dröja innan jag dricker mig berusad igen. Nästa gång blir nog Malta eller något....

Annars består denna dag av att göra så lite som möjligt för min del, sambon ägnar dagen till att riva upp vårt köksgolv!!! Ska bli intressant och se det resultatet sen...

Hur kommer det sig att vissa människor aldrig upphör att göra en besviken?? Och att man aldrig lär sig det.

Nä, orkar inte skriva just nu, är för trött. Återkommer lite senare under eftermiddagen/kvällen efter jag fort i mig en pizza och sambon är klar med stökandet. fram tills dess ska jag busa lite med världens sötaste tös!

2 kommentarer

Petra Lindemanna

08 Feb 2010 10:03

Frida, vissa människor kommer alltid att göra dig besviken, det ligger i deras natur. Jag vet att det inte är lätt, men försök att lägga det åt sidan. Tänk på alla oss andra istället, som verkligen älskar dig och din familj och vill göra allt i vår makt för att du ska bli lycklig i dina val!!!!

Kramar Gammelfaster.......

Frida

08 Feb 2010 13:31

Tack gammelfaster :)

Jo, jag vet väl det, men hoppet är ju det sista som överger människan.



Kommentera

Publiceras ej