Aj aj aj

0kommentarer

Det här kommer jag få lida för imorgon! Var ju och tränade idag, för första gången på långt över ett år, och det kändes. Men nu jäkla ska här svettas en gång i veckan till att börja med. Hinner inte med mer då sambon jobbar så skumma tider, kan ju knappast inte ha barnvakt varje kväll, och det vill jag inte heller för den delen. Tycker om att vara hemma på kvällarna och mysa med dottern innan hon ska sova. Men en kväll i veckan skall det lukta bränt kött! Jag upptäckte ganska snart att rygg- och magmuskler existerar inte på denna kropp. Inte för att jag någonsin har haft så mycket muskler att skryta om där innan, men de har i varje fall existerat. Det gör de inte längre, ohc det skyller jag helt och hållet på dottern. Så snacka träningsvärk som kommer hemsöka min stackars kropp de närmsta dagarna. Ser inte fram emot det, tur att man har snöskottning att mjuka upp musklerna med :S Men ska man bli fin får jag väl lida för det, för nu skall skadorna som dottern orsakat genom att leva som en parasit i min kropp åtgärdas. annars lär jag väl skrämma slag på folk när jag åker till Malta, och det vill jag inte. har ingen lust att få förfrågan om att följa med cirkus på turné heller, så svetta svettas är vad som gäller nu!!

Nu ska jag ner till pannskrället igen och slänga i några stackars vedklumpar inann jag gör resten av familjen sällskap i drömmarns rike!

Kommentera

Publiceras ej