Väntan

0kommentarer

Skänker mina tankar till två vänner som befinner sig inne på förlossningen. Har varit inne sen i måndags för igångsättning, och inget verkar hända. Så händer inget inatt blir det kejsarsnitt imorgon. Skönt att väntan snart är över för dem! Nu vet de att det snart är över om inte annat!

SJälv har jag drömt mycket märkligt inatt, sömnen har varit fullständigt värdelös. Drömde att jag skulle trycka ut en unge på 6,6 kg, och hade inga planer på att delta i det. I vaket tillstånd måste jag säga att jag har fortfarande inga planer att delta i någon sådan förlossningen. Denna dröm beror garanterat på ovanstående väntan och att jag själv är gravid då. Hade nästan förträngt de konstiga drömmarna man hade när jag väntade dottern. Så underhållning varje natt då :S

Ensam hemma nu, eller ja dottern är ju självklart hemma. Men hon är inget vidare sällskap så här på kvällkvisten. Känns konstigt att vara hemma själv så här, ännu märkligare kommer det bli att sova själv inatt. Något jag inte tycker om eller vill göra ofta för den delen.

Nu tar jag en dusch för att bli av med lorten, därefter blir det musse pigg t-shirt och stephen king resten av kvällen tror jag!

GodNatt

Kommentera

Publiceras ej