Trött

0kommentarer

Har ingen motivation till något just nu. Längtar efter semester, men tittar man ut känns det ganska långt borta. Det är tur jag har min lilla underbara glada tös här som förgyller mitt liv, för att inte tala om lilla parasiten i magen. Känns fint att ha något härligt att se fram emot!

Målet för tillfället är att det snart är helg, sambon kommer hem imorgon kväll. Sen kanske livet återgå till det normala igen. Även hunden kommer hem imorgon, saknar den lilla raggiga saken. Tomt när alla karlar är borta ur huset ju.

Som kanske märks är det ingen hög motivation i skrivandet heller för närvarande. Är nog mest för att jag är helt slut, orkar ingenting. Hoppas det släpper snart, så man kan bli sig själv igen. Så med tanke på detta tänker jag krypa ner under filten och slöglo på dumburken och sedan sova sova sova...

Natt

Kommentera

Publiceras ej