Snart så...

0kommentarer

Inväntar sambon, trodde han skulle vara hemma runt tio tiden. Tror inte så mycket på det dock, misstänker snarare att klockan kommer vara nämre elva tolv innan han rullar in på uppfarten. Det inneär att jag träffar honom imorgon bitti, för vid den tiden snarkar jag ljudligt!

Fick en härlig räkning på 80 000 tusen...jippie!!!! Funderar starkt på att råna en bank...

Sitter här med julmust och en nästan tom skål med jordnötter. Vad sjutton ska jag tugga på sen då? Har en jäkla massa chips i skåpet, men det är precis som med dottern jäkligt äckligt för närvarande. Och är det som sist så återkommer inte suget efter förräns någon månad efter förlossningen. Många kan ju tycka att det är väl inget att snacka om. Men ni känner inte mig! Jag är chipsberoende! Chips blir aldrig någonsin inte ens om helvetet fryser till is liggandes i vårt skåp. Köper man chips, öppnas påsen omedelbartbums och är slut max en kvart senare. Lätt tre fyra påsar i veckan dessutom! Kan nog kalla mig svullo. Så nu när jag inte äter det så är det mycket mycket fel. Det är inte att de smakar illa, de smakar just ingenting! Och jag vet att jag tycker om chips, så därför har köpt på ren vana någon gång i affären på siståne, vilket har resulterat i ungefär fyra fem påsar (oöppnade) i skåpet. Ja ni förstår mitt i-landsproblem!

Det är inte bara chipsen som inte smakar något, det mesta smakar nada eller som sand i käften. Så ska det fortsätta i den här takten blir det ingen stor viktökning den här gången heller. Men det skrämmer mig lite samtidigt då jag väger mindre den här gången än vad jag gjort när jag blev gravid med dottern. Under ammningstiden gick jag ner väldigt väldigt mycket i vikt, ca 19 kg utöver gravidkilorna. Jag är inte säker på att jag vill göra samma sak den här gången, tror inte jag skulle må så väl då. Men men, ett mycket senare problem som jag få ta när det kommer.

Svammel svammel...inte ett vettigt ord, känns lite rörigt inlägg det här. Men så är det när hjärnan är trött men samtigit går på högtryck. Ingen bra kombination.

Ta och tittar på dumburken istället...

Kommentera

Publiceras ej