Sjukstuga

0kommentarer

 Ingen bra tid det här. JAg hostar så det står härliga till, ganska säker på att en bit av tunntarmen kom upp inatt. Näsan snorar eller så är den toktäppt. Har vaknat i natt av att jag har andnöd, inte mycket sömn alls kan ajg säga. På detta har jag en sprängande huvudvärk. BLÄ!

Dottern var snäll och känner av sin mammas behov av sömn på morgonkvisten i alla fall. Sov til kvart i nio, det behövdes med tanke på att jag var vaken mella ett och halv sex inatt. SÅ stackars hunden får nog stå tillbaka lite idag och får in promenad när dottern osver middag, och därefter kryper även jag ner under täcket...

Inte gör det saken bättre att det enbart är sexton grader i huset, men jag eldar i alla fall så snart är det nog varmt och skönt igen...

Höres senare när jag börjat se ljuset i slutet av denna mörka långa tunnel...

Kommentera

Publiceras ej