Lördag

0kommentarer

Dagen började underbart, sovmorgon till mig!! Mycket välbehövligt, är dock fortfarande skittrött. Men får se det poitivt, hade jag inte fått sovmorgon imorse hade jag väl redan sovit i soffan.

Dagen sen fortsatte med pulkaåkning och vovvepromenad. Hem till mor för att säga hej, dottern somnade i pulkan på sin fårskinnspäls. Så härligt så härlitg, lite avundsjuk blev man nästan!

Sen hem och skota skotta skotta snö som är precis överallt packat som betong. Jag kommer ha ONT imorgon! Sen in, laga mat, softa en stund vidare till cafét för byns luciafirande. Riktigt mysigt och dottern tyckte det var jätte roligt! Hon skrattade så hon tjöt åt alla stolligheter i lussetåget.

Dottern kom inte i säng förräns kvart i nio ikväll, det händer ALDRIG. Hon sover alltid vid halv åtta senast. Skyller allt på sockerchocken och luciafirandet då. Men detta borde ju rimligen innebära att hon sover till nio tiden imorgon bitti???

Nu ska jag och sambon tjafsa klart om vilken film vi ska se. Har en aning om att jag kommer glå på någon skit och sen somna i soffan istället....för trött helt enkelt.

Natti natti

Kommentera

Publiceras ej