Lediga

0kommentarer

Känns väldigt väldigt märkligt det här. Hör inte till vanligheterna att jag och sambon är hemma samtidigt och dessutom lediga. Rent under egentligen att vi har lyckats tillverka ytterliggare en kotte som är på jäsning.

Otäck sak, i förrgår natt drömde jag att huset brann ner, mindre trevligt. Igår kväll fattade ett ljus eld i dekorationen, så det slog lågor i finrummet...inte så kul det heller. Nu gick det bra och vi kunde släcka direkt, men i alla fall. Måste vi ha en händelse per vinter som innerfattar eld eller????

alltså ni anar inte hur glad jag är för mina nya jeans, de är så jäkla sköna och de passar ju med! Jag kommer bo i dessa när jag lämnar huset, för här hemma är det fortfarande sunkstil som gäller!

Nähä, tillbaka till städningen, alltid lika roligt. Men efterosm dottern fortfarande är hysteriskt rädd för damsugan är det helt klart smidigast att göra det när hon sover.

Bye

Kommentera

Publiceras ej