Känner mig mer död än levande

0kommentarer

Något trött ikväll eller har varit hela dagen. Natten var la sådär, dottern har en sådan fruktansvärd hosta på nätterna. Hon vaknar gråtandes, för det gör ont att hosta tillslut misstänker jag. Så inatt för allra första gången någonsin fick hon sova mellan mig och sambon. Jätte mysigt var det!! Hon somnade om ganska snabbt där. Till en början med skulle hon ligga klistrad mot mig. Ett tag med näsan i min armhåla, det måste ju varit mindre trevligt. Sen däremot vaknade jag vid fyra av att någon skrattade och började klättra på mig. Hon trodde väl inte det var sant, att få vakna upp på detta sätt. Jag ska erkänna att jag var mindre road av detta, så snabbt som attan fick hon flytta tillbaka till sin säng där hon var vänlig nog och somnade om igen. Jag hade dock lite svårare att somna om igen efter sjätte väckningen den natten. Önskar hostan försvann så vi kan börja sova på nätterna igen. Är inte van vid att behöva gå upp på nätterna, har inte gjort det på över ett år. Förivsso är de la snart att dags att vänja sig igen!

Annars, hela familjen har badat och skrubbat bort lort ikväll, så bollebygdsborna slipper rynka på näsan åt oss imorgon. För då bär det av för att prata strunt med goa vänner och dottern ska få busa med deras pojk! Detta ser jag fram emot. Hoppas bara jag är lite piggare imorgon, i värsta fall får jag väl passa på att sova i bilen dit...

Nu ska jag sparka ut sambon till att ta tag i disken så vi kan titta på skönheten och odjuret ikväll! I den här familjen hr alla barnasinnet kvar!

God Kväll

Kommentera

Publiceras ej