Julen över för denna gång

0kommentarer

Lyxen är ju att vi fortfarande är lediga en hel jäkla vecka till, samtidigt. Minns inte ens senaste gången det hände. Men att julen är över innebär även att bloggen kanske återvänder till det normala igen, rutinerna är åter igång i huset. Dottern är även piggelin igen, pencillin is the shit!

Mellandagsrean innebar en tom plånbok för vår del, nu vågar vi inte handla förräns 2012 igen. Jag fick mig två par nya mammabyxor, eller rättare sagt bli tjock byxor. Mycket mycket skönt, lite kläder att byta med igen och det slipper kännas som jag skall spy varje gång jag sitter ner. De jag hade när jag väntade dottern passar tyvärr inte längre...jag tappar dem i princip, så inte mycket att välja på. Dottern fick nya inneskor, behövs på våra kalla golv. Sambon fick även han lite nya kläder sen kom den dyra smällen, en dator på rea. Detta pga av att båda de två vi hade hemma har nu kraschat till det obotliga. Som tur är var den ganska billig i alla fall. Men skall bli skönt att betala räkningara (som det någonsin är skönt) till exempel utan att datorn stänger av sig efter tio min. Betala samma räkniong tre gånger är inte jätte kul bara för att man inte vet om skiten gick igenom eller inte.

Övrigt...ja...livet knallar på, har fortfarande ingen aptit, tanken på mat gör mig nu för tiden illamående, clementiner går bra, men det kan jag ju för fasen inte leva på...

Nä, nu ska jag lägga i pannan igen sen blir det sova, mycket att göra imorgon innan finbesök kommer på kvällen..

GodKväll

Kommentera

Publiceras ej