Brist på fantasi

0kommentarer

Kommer inte på någon som helst rubrik att sätta, så det skiter vi i.

Insåg precis att sambon åker till Öland imorgon för att jobba, och kommer inte hem förräns på fredag. Aj vad dumt. Snacka om att någon kommer vara trött den här veckan. Så typiskt att han gör sådana här resor när det är vinter och kallt. En person mindre att hjälpa till att elda. Vad som gör livet lite svårt nu för tiden är ju att det är svårt att tända brasan när man är själv hemma, för man måste vänta tills dottern har somnat. Det hinner bli kallt på den tiden.....ahhhhh. Fördelen är dock att det elektriska med pannan är fixat nu, så i absoluta värsta fall får jag sätta på elen. Det skall dock krävas mycket innan jag gör det snål som man är.

Har ungefär två veckor kvar på detta jobb, börjar kännas kan jag säga. Motivationen är inte på topp längre, så dagarna blir långa.

Dags att sätta fart likte här hemma nu tror jag, så jag kan få gå och få mig lite välbehövlig vila. Ryggen värker konstant känns det som, börjar tidigt den här gången med andra ord. Men det är som allt annat, allt kommer tidigare med nummer två har jag märkt.

Nä. God kväll på er!

Kommentera

Publiceras ej