Andra advent

0kommentarer

Igår var hela familjen (utom djuren då) ute på äventyr. Bilen tog oss mot Bollebygd för att hälsa på kära vänner. Som tidigare kort visar så har även de ett litet barn, nämligen en liten Neo som är hela tre veckor yngre än mitt barn. Karln i mitten är då samma karl som sover bredvid mig på nätterna. Dagen och kvällen var mycket rolig, och synd bara att de inte bor nämre som man kunde ses lite oftare. Ungarna hade superkul tillsammans, mycket kramar och pussar blev det. Kan det möjligen vara framtidens pojkvän till dottern?

Idag har det bjutts på pepparkaksbak. Trodde dottern skulle vara intesserad av att äta degen, men icke. Däremot tryckte hon hela munnen full av mjöl hela tiden, det var däremot jätte roligt! Mjöl över hela brnet och köket när vi var klara, gissa vem som fick duscha innan läggdags?! Har även hunnit med att bära in ved så det räcker till nästa vecka i alla fall. Känns skönt att ha det inne då jag ska vara själv halva veckan, tiden finns inte riktigt då till att knalla ut och plocka i högen varje gång det skall eldas. Har lagat potatisgratäng och lite kött til hela familjen, verkade som det uppskattades i alla fall. Sen har jag faktikt inte hunnit med mycket mer. När man skriver det verkar de fjuttigt, att jag i princip inte har gjort något alls, och trots detta har jag inte suttit ner en sekund på hela dagen och har sjukt ont i ryggen nu. Blir en tidig kväll misstänker jag, veckan kommer bli låååång har jag en känsla av.

Nähä, om man skulle ta tag i disken, duscha av mig mjölet och därefter knalla upp till kudden för att somna med stephen king över mig....en idé!

Natti natti

Kommentera

Publiceras ej